Monday 13 February 2012

hari ketiga bersama ayg!


Hari ketiga 6 Februari, 2012, jam 7.00 pagi kita ke airport ambil adik ayg yang baru sampai . Kali ni kita berjalan bertiga ...bertambah ceria suasana bila adik ayg sampai....dapat  juga kita bergambar bersama-sama....syg sonok bila tengok ayg hepi kan.

Kita gi breakfast bersama-sama di sebuah restoren kat bandar selepas puas berpusing-pusing, maklumlah syg bkn tau sgt tempat makan yang best2 kat sini kan...pas makan kita bertiga nak cari tempat  servis kereta...tgh syok keliling bandar tiba-tiba kereta syg terasa panas aja, mujurlah syg cepat2 berhentikan kereta, rupa-rupa kereta syg dah kekeringan air...terima kasih kepada adik syg yg telah membantu semasa berada dalam kecemasan aritu...syg memang takut bila berlaku perkara2 yang tak diingini macam tu...silap syg juga lupa nak isi air kereta kan....

Selepas servis kereta kita bertiga berehat di sebuah hotel sambil bergambar sakan dengan teddy yang ayg belikan untuk syg...comel sgt..suka sgt sampai nak bawak kesana kemari...

Sebelah petang kita pergi makan-makan di tepi pantai bersama sorang lagi adik ayg yang menetap di sini.
Cantik juga sunset kat sini kan...Cepatnya masa berlalu dah tiga hari ayg bersama syg kat sini....Banyak tempat belum syg bawak...kalau boleh nak cuti seminggu untuk bersama ayg, tapi apa boleh buat kekangan kerja yang sentiasa menghalang syg untuk seminggu bercuti bersama ayg.

1 comment:

Ray Kisahku said...

Yang penting bagi ayg syg seronok bersama ayg..Terima kasih syg bab bawa ayg dengan adik g pusing-pusing bandar..Happy sangat dengan syg..