Thursday 6 September 2012

Jatuh

Aku percaya sedikit waktu Kan terbuka hati yang kau bawa Sambut tangan ku biarku bawa Kau ke tempat yang tiada orang tahu Ku kan menunggu bayangmu Berikan jawapanmu Ku pergi sendiri Dan takkan kembali Maafkan segala perbuatanku kepadamu Ku pergi sendiri Dan takkan kembali Teman aku buat kali terakhir Aku akan jatuh Dunia hitam keliling malam Kesejukan menunggu panggilan Ku kan menunggu bayangmu Berikan jawapan mu Ku pergi sendiri Dan takkan kembali Maafkan segala perbuatanku kepadamu Ku pergi sendiri Dan takkan kembali Teman aku buat kali terakhir aku jatuh Selagi kau berdaya Jangan kau lupa Segala yang telah kita lalu bersama Jeritan ke angkasa Selamatkan dia Selamatkan kita semua Ku pergi sendiri Dan takkan kembali Maafkan segala perbuatanku kepadamu Ku pergi sendiri Dan takkan kembali Teman aku buat kali terakhir Aku telah jatuh

2 comments:

Ray Kisahku said...

halooo

Ray Kisahku said...

laaaaaaaaa banyak betul jua syg komen kat sini ek..siap halooooooooo dan test punya.test pe ek..