Tuesday 17 January 2012

Risau!!!!



Risau lah....Ntah.. macam-macam rasa yg ujud dalam hati...
Bila fikirkan dia.... rasa risau pulak nak gi sana..
Kekadang rasa cam takut ..ermmm ntah la...

Nak jumpa salah tak jumpa pun salah....kan...mcm org bersalah la pulak....takut jua kalau aku tak dpt diterima...atau mungkin jua aku? ermm maybe tidak aku bukan begitu orangnya....

kadang-kadang bila dia marah, merajuk ..aku jadi takut..bukan takut apa, cuma aku takut bila perasaan syg yang ujud dalam hati ini dah ter'over' nanti,,....aku takut hati ini disakiti atau aku yg menyakiti hatinya............!

aku jua takut bila dah jmpa nanti...fikiran akan jadi kacau..sebab nanti akan selalu berjauhan dari dia..aduss sakitnya bila berjauhan..mcm2 dugaan yang mendatang itu yg aku risaukan...smlm pun bila ada dgr berita2 yg bley menggugat hati dan perasaan mula lah aku berfikiran negetif terhadap dia...maafkan aku Ray......itu lah sikap aku yg sentiasa takut...takut aku dilukai, sebab aku dah banyak kali  dilukai hingga aku jadi trauma..

Aduss susahnya nak tenteramkan fikiran ini...tiga hari lagi kita akan bertemu..aku berharap pertemuan ini akan membawa kita lebih kebaikan bukan semakin menjauhkan diri antara satu sama lain.. itu jer harapan dari hati ini.........

No comments: